Warning: Declaration of tie_mega_menu_walker::start_el(&$output, $item, $depth, $args) should be compatible with Walker_Nav_Menu::start_el(&$output, $item, $depth = 0, $args = Array, $id = 0) in /home/gorgij/public_html/wp-content/themes/my-sahifa/functions/theme-functions.php on line 1966
تکذیبیه دفتر امام جمعه اهل سنت آزادشهر پیرامون حمایت ایشان از کاندیدای انتخاباتی خاص - پایگاه اطلاع رسانی دفتر مولانا گرگیج

تکذیبیه دفتر امام جمعه اهل سنت آزادشهر پیرامون حمایت ایشان از کاندیدای انتخاباتی خاص

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر شیخ التفسیر مولانا گرگیج، ایشان هرگونه حمایت خود از کاندیدای خاص در مرحله دوم دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سطح استان گلستان را تکذیب نمودند.11474

در آستانه دور دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتشار برخی مطالب و تصاویر به نقل از مولانا گرگیج در سطح استان، این دفتر ضمن تکذیب هرگونه حمایت مولانا از کاندیدای خاص، مواضع امام جمعه اهل سنت آزادشهر در این خصوص را پیش از این نیز به طور شفاف برای مردم بیان کرده است.

مولانا گرگیج قبل از برگزاری انتخابات مرحله نخست دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در چند خطبه دیدگاه علمای اهل سنت نسبت به انتخابات را تشریح کردند.

ایشان در مراسم نماز جمعه شهرستان آزادشهر (23 بهمن 94)ضمن تکذیب ادعاهای برخی از کاندیدهای انتخاباتی مبنی بر حمایت مستقیم علمای اهل سنت از آنان، نسبت به این مسئله انتقاد کرده بودند و دید علمای اهل سنت را در مورد انتخابات فراقومی، فرا مذهبی و فراجناحی عنوان نموده بودند.

مدیر دارالعلوم فاروقیه گالیکش در ادامه اضافه کرده بودند: اگر شخصی هم عکس بنده را در کنارش به منظور حمایت مولوی گرگیج از وی منتشر کرد بدین معنا نیست که مورد تأییدم است، بنده هیچ نامزدی را به طور خاص حمایت نمی کنم و دید من نسبت به همه یکسان هست.

خطیب جمعه اهل سنت آزادشهر همچنین در خطبه های جمعه شهرستان آزادشهر در تاریخ (30 بهمن ماه 94)با بیان این مطلب که ” علمای اهل سنت رأی فروش نیستند” خطاب به مردم اظهار داشتند: قطعا بدانید علمای اهل سنت هرگز رأی شما را نمی فروشند، نه من و نه شیخ الاسلام مولانا عبدالحمید آرای شما را با پول معاوضه نمی کنیم.

از این رو و با توجه به سخنان شیخ التفسیر مولانا گرگیج در خطبه های جمعه، انتشار هرگونه تصویر و یا مطلب به نقل از ایشان توسط نامزدان انتخاباتی دلیلی بر حمایت مولانا از وی نمی باشد و انتشار چنین مطالبی در فضای مجازی بیشتر جنبه تشویش اذهان عمومی دارد.

عالم برجسته اهل سنت کشور در پایان، ضمن دعوت از آحاد ملت جهت مشارکت همگانی در انتخابات آتی، بار دیگر تأکید کردند: همه نامزدان انتخاباتی برای ما عزیز و متعلق به بنده هستند، تشخیص فرد اصلح و انفع با مردم هست، ما دعاگوی همه نامزدان انتخاباتی هستیم،نظر ما فرا قومی و فرا مذهبی است از این رو کسی حق ندارد از عکس و نام بنده سوء استفاده کند، بنده به هیچ شخصی قول و وعده حمایت نداده ام و نخواهم داد.

در خاتمه لازم به یاد آوریست همواره اخبار، دیدگاهها و مواضع مولانا گرگیج را از طریق پایگاه اطلاع رسانی رسمی دفتر ایشان دنبال نمایید.

 

 

Print Friendly

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/gorgij/public_html/wp-includes/class-wp-comment-query.php on line 405

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*