Warning: Declaration of tie_mega_menu_walker::start_el(&$output, $item, $depth, $args) should be compatible with Walker_Nav_Menu::start_el(&$output, $item, $depth = 0, $args = Array, $id = 0) in /home/gorgij/public_html/wp-content/themes/my-sahifa/functions/theme-functions.php on line 1966
پایان بیست و نهمین دوره ترجمه و تفسیر مولانا گرگیج - پایگاه اطلاع رسانی دفتر مولانا گرگیج

پایان بیست و نهمین دوره ترجمه و تفسیر مولانا گرگیج

بیست و نهمین دوره ترجمه و تفسیر دارالعلوم فاروقیه گالیکش پس از دو ماه فعالیت شبانه روزی در ماه های شعبان و رمضان به کار خود پایان داد.photo_2017-06-14_23-02-28

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر شیخ التفسیر مولانا گرگیج، جلسه پایانی بیست و نهمین دوره ترجمه و تفسیر دارالعلوم فاروقیه گالیکش پس از نماز ظهر امروز (سه شنبه 30 خرداد 96) با تفسیر معوذتین و دعای عاجزانه شیخ التفسیر مولانا گرگیج در دارالتفسیر برگزار گردید.

شایان ذکر است قریب به دویست نفر شرکت کننده از سراسر کشور در این دوره از کلاس های شیخ التفسیر مولانا گرگیج حضور داشتند.

به همین مناسبت، همایش اختتامیه بیست و نهمین دوره ترجمه و تفسیر دارالعلوم فاروقیه و نیز ختم قرآن در نمازهای تراویح مسجد النبی (ص) شهرستان گالیکش شامگاه فردا (چهارشنبه 31 خرداد  96) در محل دارالعلوم فاروقیه با حضور اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.

ختم قرآن در نماز تراویح، اجرای سرود، سخنرانی علما و اندیشمندان منطقه، اهدای سند تفسیر و نصایح و دعای پایانی شیخ التفسیر مولانا گرگیج از جمله برنامه های این گردهمایی است.

گفتنی است به طلابی که دوره حدیث و حد نصاب خارجه دروس حوزوی را گذرانده باشند پس از اتمام دو دورۀ این کلاس ها سند اجازه تفسیر اهدا می شود که تا کنون 550 نفر موفق به اخذ آن شده اند.

لازم به اشاره است کلاس های ترجمه و تفسیر مولانا محمد حسین گرگیج به روش استاد ایشان شیخ التفسیر مولانا عبدالغنی جاجروی (رحمه الله) تدریس می شود که همواره با استقبال گسترده طلاب، فرهنگیان و علاقه مندان به علوم قرآنی از سراسر کشور همراه است.

Print Friendly

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/gorgij/public_html/wp-includes/class-wp-comment-query.php on line 405

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*