Warning: Declaration of tie_mega_menu_walker::start_el(&$output, $item, $depth, $args) should be compatible with Walker_Nav_Menu::start_el(&$output, $item, $depth = 0, $args = Array, $id = 0) in /home/gorgij/public_html/wp-content/themes/my-sahifa/functions/theme-functions.php on line 1966
سران نظام به صدای اعتراض ملت گوش فرا دهند - پایگاه اطلاع رسانی دفتر مولانا گرگیج

سران نظام به صدای اعتراض ملت گوش فرا دهند

مولانا محمدحسین گرگیج با اشاره به نا آرامی های اخیر کشور ضمن اظهار تاسف عمیق نسبت به جان باختن شماری از هموطنان عزیزمان از سران نظام جمهوری اسلامی خواستند صدای اعتراض ملت را بشنوند.

به گزارش پایگاه خبری دفتر امام جمعه اهل سنت آزادشهر، ایشان در بخشی از مراسم نمازجمعه این هفته (15 دی ماه 1396) شهرستان آزادشهر در واکنش به اعتراضات مردمی گفتند: اعتراض مردم نسبت به وضعیت کشور که منجر به کشته شدن نزدیک به 22 نفر و خسارت های مالی سنگین شد بسیار تاسف بر انگیز بود، ما باید با درایت و سعه صدر چنین حوادثی را مورد بررسی قرار دهیم.

مولانا گرگیج در ادامه افزودند: در برخی از خبرهای فرامرزی اعتراضات مردم ایران را به گرانی تخم مرغ ربط دادند که بسیار تاسف آور بود، در واقع این نوع پوشش خبری، توهین به شان و شعور ملت بزرگ ایران است.

عالم برجسته اهل سنت کشور خطاب به سران نظام جمهوری اسلامی خاطر نشان ساختند: بنده خیرخواهانه به سران نظام توصیه می کنم صدای اعتراض ملت را بشنوید تا شعارهای ضد حکومتی بلند نشوند، البته بنده با شعار دادن مخالفم اما تاکید می کنم که صدای ملت را بشنوید تا تبدیل به شعارها علیه نظام نشوند.

ایشان ضمن محکومیت به آتش کشیدن پرچم جمهوری اسلامی تصریح کردند:  آتش زدن پرچم کشور که لفظ “الله” و در حاشیه آن ” الله اکبر” نوشته شده است برای ما بسیار رنج آور بود و این حرکت از سوی هر جناحی باشد از نظر ما محکوم است؛ بنده با آتش زدن پرچم هر کشوری چه امریکا و یا اسراییل مخالفم زیرا اگر ما پرچم سایر کشورها را به آتش بکشیم آنان نیز همین عکس العمل را نشان خواهند داد، تعالیم دینی به ما آموخته است که حتی به بُت یک کافر توهین نکنیم زیرا آنان نیز به معبود ما یعنی الله ذوالجلال اهانت می کنند.

مدیر دارالعلوم فاروقیه گالیکش، تدبیر و چاره اندیشی در خصوص بحران های اخیر را از سوی مسئولین خواستار شدند و گفتند: مسئولین امر باید به فکر این ملت باشند و در خصوص علل این قیام مردمی چاره اندیشی کنند، ما همان گونه که همه ساله برای شهدا یادواره برگزار می کنیم برای زنده گان و این مردم نیز جلسات هم اندیشی برگزار کنیم و علل نارضایتی آنان را مورد بررسی قرار دهیم و درصدد رفع مشکلات شان باشیم.

عضو مجمع فقهی اهل سنت کشور ادامه دادند: باید به فکر جوانان بیکاری باشیم که امروز تحصیلات عالی کسب کرده اند اما فاقد شغل و امنیت اقتصادی هستند، امروز حتی شهروندانی هم که به دام اعتیاد گرفتارند و بی خانمان شده اند نیز متعلق به همین خاک و آب هستند و برای آنان هم باید چاره ای اندیشید.

مولانا گرگیج ضمن محکومیت رفتارهای خشونت آمیز و سوء استفاده برخی افراد از تظاهرات مردمی اظهار داشتند:  22 نفری که در تظاهرات اخیر، کشته شدند در واقع سرمایه بزرگی از کشور بودند که متاسفانه آنان را از دست دادیم و همچنین تاکید می کنم ما با تخریب اموال عمومی مخالفیم و چنین رفتارهایی را محکوم می کنیم.

خطیب جمعه اهل سنت آزادشهر در پایان ضمن تاکید بر الگو برداری از زمامداری بزرگان صدر اسلام خاطر نشان ساختند: ما باید از سیرت بزرگان صدر اسلام در زمینه حکمرانی پیروی کنیم، پیامبر (ص) حتی به اندازه یک پشم شتر به بیت المال خیانت نکردند، خلفای راشدین همچون حضرت عمر و علی (رض) در زمان زمامداری خویش عدالت را برقرار کردند و همواره حامی مستضعفان بودند.

Print Friendly

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/gorgij/public_html/wp-includes/class-wp-comment-query.php on line 405

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*