Warning: Declaration of tie_mega_menu_walker::start_el(&$output, $item, $depth, $args) should be compatible with Walker_Nav_Menu::start_el(&$output, $item, $depth = 0, $args = Array, $id = 0) in /home/gorgij/public_html/wp-content/themes/my-sahifa/functions/theme-functions.php on line 1966
مسئولین به فکر ایمن سازی جاده های کشور باشند - پایگاه اطلاع رسانی دفتر مولانا گرگیج

مسئولین به فکر ایمن سازی جاده های کشور باشند

مولانا محمدحسین گرگیج حادثه تلخ تصادف مرگبار جاده گنبد – اینچه برون که منجر به کشته و زخمی شدن 31 نفر از هموطنان شد را تسلیت گفتند و از مسئولین ذی ربط خواستار عریض سازی و بهبود کیفیت جاده ها شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر شیخ التفسیر مولانا گرگیج، ایشان در پایان سخنان شان در مراسم نمازجمعه (5 مهر 98) شهرستان آزادشهر ضمن اظهار همدردی با بازماندگان حادثه برخورد کامیون حامل سیمان با مینی بوس در جاده گنبد کاووس به سمت اینچه برون اظهار داشتند: توصیه بنده به مسئولین امر خصوصاً وزارت راه و شهرسازی این است که جاده ها را تعریض و به ساخت و ساز آنها توجه خاصی داشته باشند.

مولانا گرگیج با اشاره به آمار بالای تلفات جاده ای در ایران تصریح کردند: هر یک ساعت دو نفر جان خود را بر اثر تصادفات جاده ای از دست می دهند که این آمار تکان دهنده است، متأسفانه یک سوم آمار مرگ و میر کشور ایران بر اثر سوانح رانندگی رخ می دهد که این مسئله مصیبت بزرگی محسوب می شود.

عالم برجسته اهل سنت کشور افزودند: مسئولین باید درصدد رفع این قبیل حوادث باشند وعریض سازی جاده ها و ایمن سازی محورهای مواصلاتی کشور یکی از وظایف دولت است که این مسائل را باید با جدیت دنبال کنند تا از این گونه حوادث تلخ و ناگوار پیشگیری شود.

 مدیر دارالعلوم فاروقیه گالیکش خاطرنشان ساختند: متأسفانه در حوادث جاده ای شخصیت های برجسته علمی و سیاسی بسیاری را از دست داده ایم که هر کدام از این بزرگواران برای جامعه، بسیار بزرگ و مفید واقع بودند؛ مسئولین در خصوص جاده هایی که رفت و آمد پر تردد است و ماشین های سنگین و ترانزیتی عبور می کنند چاره ای بیندیشند و درنقاطی که تقاطع وجود دارد باید زیر گذر احداث شود و با نصب سیم خاردار در حاشیه جاده ها مانع عبور حیوانات شوند.

مولانا گرگیج در ادامه با اشاره به حادثه خروج قطار زاهدان – تهران از ریل با آسیب دیدگان این حادثه ابراز همدردی کردند و شفای عاجل برای مصدومین این سانحه را از خداوند متعال خواستار شدند.

خطیب جمعه اهل سنت آزادشهر در پایان با اشاره به روز جهانی تکریم سالمندان گفتند: انسان در زمان کهن سالی همان گونه که از لحاظ جسمانی ضعیف و ناتوان می شود فکر و مغز وی هم ضعیف می گردد لذا به فرزندان توصیه می کنم که عزت و حرمت سالمندان را حفظ کنند و همیشه به خانه سالمندان مراجعه کنند، ما باید با والدین و پدربزرگ و مادربزرگ خویش احسان داشته باشیم و نباید آنها را به خانه سالمندان واگذار کنیم.

 

Print Friendly

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/gorgij/public_html/wp-includes/class-wp-comment-query.php on line 405

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*