Warning: Declaration of tie_mega_menu_walker::start_el(&$output, $item, $depth, $args) should be compatible with Walker_Nav_Menu::start_el(&$output, $item, $depth = 0, $args = Array, $id = 0) in /home/gorgij/public_html/wp-content/themes/my-sahifa/functions/theme-functions.php on line 1966
اختتامیه بیست و هشتمین دوره ترجمه و تفسیر دارالعلوم فاروقیه گالیکش - پایگاه اطلاع رسانی دفتر مولانا گرگیج

اختتامیه بیست و هشتمین دوره ترجمه و تفسیر دارالعلوم فاروقیه گالیکش

بیست و هشتمین دوره ترجمه و تفسیر قرآن کریم دارالعلوم فاروقیه گالیکش صبح امروز به پایان رسید.
به گزارش پایگاه خبری شیخ التفسیر مولانا گرگیج، پیش از ظهر امروز شنبه (12تیر 1395) مولانا گرگیج با تفسیر سوره های معوذتین بیست و هشتمین دوره ترجمه و تفسیر دارالعلوم فاروقیه را به سرانجام رسانید.
براساس این گزارش، همایش اصلی این اختتامیه تا ساعاتی دیگر و پس از اقامه نماز عصر با حضور هزاران نفر از اقشار مختلف مردم استان گلستان آغاز خواهد شد و تا پاسی از شب ادامه خواهد داشت.
سخنرانی علماء و فرهیختگان، اهدای سند تفسیر به شرکت کنندگان این دوره، تجلیل از فارغ التحصیلان دارالعلوم فاروقیه، ختم قرآن در نماز تراویح ، سخنرانی و دعای پایانی شیخ التفسیر مولانا گرگیج بخشی از برنامه های این مراسم هستند.
لازم به یادآوریست که دوره های ترجمه و تفسیر قرآن هر سال در ماههای شعبان و رمضان در دارالعلوم فاروقیه گالیکش توسط شیخ التفسیر مولانا گرگیج برگزار می گردد که همواره با استقبال گسترده طلاب و فرهنگیان مواجه می شود.
DSC_0021

Print Friendly

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/gorgij/public_html/wp-includes/class-wp-comment-query.php on line 405

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*