Warning: Declaration of tie_mega_menu_walker::start_el(&$output, $item, $depth, $args) should be compatible with Walker_Nav_Menu::start_el(&$output, $item, $depth = 0, $args = Array, $id = 0) in /home/gorgij/public_html/wp-content/themes/my-sahifa/functions/theme-functions.php on line 1966
برای حمایت از دانشجویان بی بضاعت صندوق های تعاون راه اندازی کنید - پایگاه اطلاع رسانی دفتر مولانا گرگیج

برای حمایت از دانشجویان بی بضاعت صندوق های تعاون راه اندازی کنید

شیخ التفسیر مولانا محمدحسین گرگیج ضمن تاکید بر فراگیری تحصیلات عالی از بزرگان و ریش سفیدان اقوام خواستند تا در هر منطقه با راه اندازی صندوق های تعاون از دانشجویان مستعدی که مشکلات مالی برای ادامه تحصیل دارند حمایت کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر شیخ التفسیر مولانا گرگیج، ایشان در مراسم ختم قرآن در نماز تراویح روستای دار آباد از توابع شهرستان گالیکش گفتند: برخی از جوانان ما علیرغم اینکه از احکام اولیه مذهبی آگاهی ندارند از مسایل و فنون روز نیز بی بهره هستند و این مسئله برای ما بسیار تاسف آور است.

امام جمعه اهل سنت آزادشهر در ادامه خطاب به جوانان توصیه کردند: تاکید بنده به جوانان با استعداد این است که تحصیلات را تا مراحل عالی پیش ببرند و همچنین به خدمت سربازی بروند تا به بخشی از قوانین کشور مسلط شوند.

استاد تفسیر دارالعلوم فاروقیه شهرستان گالیکش تاکید کردند: برخی افراد با رفتارهای سلیقه ای خود از عدم آگاهی مردم سوء استفاده کنند و آنان را در تنگنا قرا می دهند، هنگامی که مردم نسبت به قوانین آگاهی داشته باشند هیچ شخصی نمی تواند از آنان سوء استفاده کند.

مولانا گرگیج در ادامه با تاکید بر عدم ترک تحصیل جوانان افزودند: ما باید در تمامی نقاط نیروهای فعال و مستعد داشته باشیم از این رو فرزندان خود را برای ادامه تحصیل تشویق و ترغیب کنیم.

ایشان ضمن پیشنهاد راه اندازی صندوق های تعاون جهت کمک های مالی به دانشجویان بی بضاعت اظهار داشتند: برخی خانواده ها توان مالی  کافی جهت حمایت از فرزندان خود برای ادامه تحصیل ندارند پس بزرگان و افراد توان مند مناطق مختلف با تشکیل صندوق های مالی از این افراد حمایت کنند.

عضو مجمع فقهی ایران ادامه دادند: در هر روستا یک صندوق مالی توسط ریش سفیدان و بزرگان اقوام در راستای حمایت از دانشجویان مستعد راه اندازی شود تا این عزیزان بتوانند به درجات عالی تحصیلی برسند، این فرد تحصیل کرده در آینده برای جامعۀ ما مایه عزت و افتخار هست.

مدیر دارالعلوم فاروقیه گالیکش خاطرنشان ساختند: ما به جای آن که به دست فرزندان خود چاقو و اسلحه بدهیم به آنان قلم و کاغذ بدهیم تا جامعه دچار نابودی نشود، شخص محصل آینده ساز منطقه و کشور است، امروز دانشمندان متعلق به همه جهان هستند و یک اختراع آنان سبب رفاه حال تمام دنیا می شود.

مولانا گرگیج در پایان با اشاره به اهداف دشمنان توصیه هایی به سران کشورهای اسلامی داشتند و خطاب به آنان گفتند: امروز دشمنان از عدم آگاهی ما نسبت به مسایل روز کمال بهره را می برند لذا سران کشورهای اسلامی به جای درگیری و اختلاف با یکدیگر متحد و منسجم شوند تا موجبات سوء استفاده دشمنان فراهم نشود.

Print Friendly

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/gorgij/public_html/wp-includes/class-wp-comment-query.php on line 405

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*