Warning: Declaration of tie_mega_menu_walker::start_el(&$output, $item, $depth, $args) should be compatible with Walker_Nav_Menu::start_el(&$output, $item, $depth = 0, $args = Array, $id = 0) in /home/gorgij/public_html/wp-content/themes/my-sahifa/functions/theme-functions.php on line 1966
مردم و مسئولین برای تسریع امداد رسانی به زلزله زدگان تعجیل کنند - پایگاه اطلاع رسانی دفتر مولانا گرگیج

مردم و مسئولین برای تسریع امداد رسانی به زلزله زدگان تعجیل کنند

 در پی وقوع زمین لرزه شدید در برخی از استان های غربی کشور و درگذشت و مصدومیت جمع کثیری از هم میهنان، مولانا محمدحسین گرگیج با انتشار پیامی با آسیب دیدگان اظهار همدردی کردند.

به گزارش پایگاه خبری دفتر امام جمعه اهل سنت آزادشهر، در متن پیام مولانا گرگیج آمده است:

إنّالله و إنّا إلیه راجعون

وقوع زلزله مهیب شب گذشته در بخش وسیعی از غرب کشور به ویژه استان کرمانشاه که موجب درگذشت و جراحت بسیاری از هم وطنان عزیزمان گردید سبب تاثر و تالم خاطر گردید.

از تمامی مسئولین به ویژه سازمان مدیریت بحران و جمعیت هلال احمر کشور و نیز هموطنان گرامی تقاضا داریم تا با هماهنگی همه بخش‌ها و نهادها از تمامی امکانات در دسترس برای تسریع در امداد رسانی و به‌ خصوص نجات محبوسین زیر آوار، بهره‌گیری کنند.

اینجانب با بازماندگان این حادثه صمیمانه ابراز همدردی کرده و درگذشت این بزرگواران را به خانواده گرانقدرشان تسلیت عرض نموده و با آرزوی علوّ درجات برای درگذشتگان، صبر و اجر بازماندگان بالاخص خانواده‌های داغدار را از درگاه ایزد منان خواستارم.

(مولانا) محمدحسین گرگیج – امام جمعه اهل سنت آزادشهر و مدیر دارالعلوم فاروقیه گالیکش

22 آبان 96

Print Friendly

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/gorgij/public_html/wp-includes/class-wp-comment-query.php on line 405

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*