Warning: Declaration of tie_mega_menu_walker::start_el(&$output, $item, $depth, $args) should be compatible with Walker_Nav_Menu::start_el(&$output, $item, $depth = 0, $args = Array, $id = 0) in /home/gorgij/public_html/wp-content/themes/my-sahifa/functions/theme-functions.php on line 1966
رهایی یک جوان محکوم به اعدام 12 ساعت پیش از اجرای حکم توسط مولانا گرگیج - پایگاه اطلاع رسانی دفتر مولانا گرگیج

رهایی یک جوان محکوم به اعدام 12 ساعت پیش از اجرای حکم توسط مولانا گرگیج

مولانا گرگیج با وساطت خود بار دیگر مانع اعدام یک جوان بلوچ شدند.photo_۲۰۱۸-۰۴-۰۵_۲۳-۵۷-۵۸

به گزارش پایگاه خبری دفتر شیخ التفسیر مولانا گرگیج، با پادرمیانی امام جمعه اهل سنت آزادشهر یک جوان بلوچ 12 ساعت پیش از اجرای حکم اعدام از قصاص نجات یافت و دو طایفه “ریگی” و “رخشانی” نیز پس از 11 سال ضمن پایان دادن به درگیری و نزاع که منجر به قتل یک جوان از طایفه “ریگی” شده بود با یکدیگر صلح و سازش نمودند.

بر پایه این گزارش در جلسه ای که ظهر امروز پنجشنبه (16 فروردین 97) در مسجد حضرت حمزه (رض) واقع در روستای عباس آباد املاک از توابع شهرستان مینودشت استان گلستان برگزار گردید اولیای دَم از طایفه ریگی با اعلام رضایت خود از اجرای حکم اعدام صرف نظر کردند.

مولانا گرگیج طی اظهاراتی کوتاه ضمن تاکید بر عفو و گذشت در فرهنگ اسلامی از بزرگان طایفه ریگی به خاطر این عفو و بخشش بزرگ قدردانی نمودند.

ایشان در ادامه تاکید کردند: بنده به جوانان توصیه می کنم نباید به خاطر مسایل جزیی نزاع و درگیری ایجاد کنند، توصیه دوم بنده به بزرگان طوایف این است که هنگامی که با بحران روبرو شدند با درایت و اندیشه، آن را مدیریت کنند.

شایان ذکر است با رهایی این جوان از اعدام، آمار نجات یافتگان از حکم قصاص توسط مولانا گرگیج به 42 تن رسید.

Print Friendly

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/gorgij/public_html/wp-includes/class-wp-comment-query.php on line 405

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*