Warning: Declaration of tie_mega_menu_walker::start_el(&$output, $item, $depth, $args) should be compatible with Walker_Nav_Menu::start_el(&$output, $item, $depth = 0, $args = Array, $id = 0) in /home/gorgij/public_html/wp-content/themes/my-sahifa/functions/theme-functions.php on line 1966
باید حقوق کامیون داران به طور عادلانه داده شود - پایگاه اطلاع رسانی دفتر مولانا گرگیج

باید حقوق کامیون داران به طور عادلانه داده شود

مولانا محمدحسین گرگیج با اشاره به اعتصاب اخیر کامیون داران در سطح کشور از دولت خواستند به خواسته های آنان  توجه کنند و مشکلات این قشر زحمت کش را هر چه سریع تر رفع کنند.photo_2018-05-25_16-16-16

به گزارش پایگاه خبری دفتر شیخ التفسیر مولانا گرگیج، ایشان در پایان خطبه های امروز ( 4 خرداد 97) شهرستان آزادشهر اظهار داشتند: اقتصاد یکی از ارکان اساسی و مایه حیات یک کشور است پس باید به فکر اقتصاد باشیم؛ امنیت، زمانی پویا می شود که اقتصاد کشور پایدار باشد و این موجب قوام حکومت خواهد شد.

خطیب جمعه اهل سنت آزادشهر با اشاره به اعتصاب کامیون داران در سطح کشور خاطرنشان ساختند: چند روزی است که کامیون داران در اعتصاب بسر می برند، باید حق کامیون داران به طور عادلانه داده شود و کرایه آنان به صرفه باشد، کرایه را بیفزایند و از آن سو هزینه های بیمه را کاهش دهند؛ کامیون داران مظلوم ترین قشر جامعه هستند که شبانه روز در حال کار هستند.

مدیر دارالعلوم فاروقیه گالیکش افزودند: وقتی کامیون داران با این مشقت و سختی کار می کنند اما کرایه شان متناسب با زحمات شان نباشد مجبور به اعتصاب می شوند، هزینه ها و قیمت بیمه ها را بالا نبریم بلکه باید همه جوانب را در نظر بگیریم.

عالم برجسته اهل سنت کشور همچنین با اشاره به مشکلات کشاورزان تصریح کردند: امروز نان مردم به یک کبریت وابسته شده است، محصولات مردم بلوچستان روی دستشان مانده است و تلف می شوند؛ از سوی دیگر کامیون داران اعتصاب کرده اند و محصولات شان به شهرهای دیگر جهت فروش فرستاده نمی شود، خشکسالی هم بیشتر بر مشکلات مرد افزوده است.

مولانا گرگیج تاکید کردند: اگر کامیون داران اعتصاب کنند حمل و نقل متوقف می شود و در این صورت هیچ محصولی جابجا نمی شود و لبنیات و میوه های مردم تلف می شوند پس از مسئولین می خواهیم هر چه سریع تر مشکل این قشر زحمت کش را رفع نمایند و کرایه و هزینه بیمه ها را عادلانه تعیین کنند تا اقتصاد کشور بیش از این دچار بحران نشود.

امام جمعه اهل سنت آزادشهر با بیان این که “اقتصاد هر کشور به دامداری و کشاورزی وابسته است” تصریح کردند: متاسفانه در جنوب کشور محصولات هندوانه ی کشاورزان زحمت کش تلف شد به طوری که به عنوان اعتراض آنان را دفن کردند و زحمت شش ماهه آن ها هدر رفت.

ایشان با انتقاد از سوء مدیریت در بخش کشاورزی افزودند: باید برنامه ریزی درستی در بخش کشاورزی صورت گیرد و واردات و صادرات به طور دقیق مدیریت شوند، کشاورزان باید حمایت شوند و خرید محصولات عادلانه باشد و دولت پول شان را به موقع پرداخت نماید.

استاد تفسیر دارالعلوم فاروقیه گالیکش در پایان خطاب به کشاورزان گفتند: توصیه بنده به شما این است اگر امسال دولت، پول گندم شما را به طور نقد پرداخت نکرد به دولت گندم ندهید زیرا این روزها وعده های دروغین افزایش یافته است؛ پول گندم را جای دیگر هزینه می کنند و به مردم چک بی اعتبار می دهند.

مولانا گرگیج در بخش دیگری از اظهارت شان ضمن اظهار خرسندی از انتصاب دکتر حسینعلی نهتانی بلوچ اهل سنت به سمت معاونت دارایی شهرستان کلاله از زحمات نمایندگان شهرستان مینودشت و شهرستان آزادشهر و همچنین مدیر کل امور مالیاتی استان گلستان تقدیر و تشکر کردند.

ایشان در خاتمه سخنان شان با اشاره به خشکسالی پیش رو و همچنین گرمای شدید و اُفت فشار برق بر لزوم صرفه جویی در مصرف برق و آب تاکید نهادند.

Print Friendly

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/gorgij/public_html/wp-includes/class-wp-comment-query.php on line 405

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*