Warning: Declaration of tie_mega_menu_walker::start_el(&$output, $item, $depth, $args) should be compatible with Walker_Nav_Menu::start_el(&$output, $item, $depth = 0, $args = Array, $id = 0) in /home/gorgij/public_html/wp-content/themes/my-sahifa/functions/theme-functions.php on line 1966
اميدواريم هرچه زودتر عاملان قتل مولوي عبدالغفور جمالزهي مشخص شوند - پایگاه اطلاع رسانی دفتر مولانا گرگیج

اميدواريم هرچه زودتر عاملان قتل مولوي عبدالغفور جمالزهي مشخص شوند

مولانا محمدحسین گرگیج با بیان این که ” عاملان قتل مولوی عبدالغفور جمالزهی هرچه سریع تر شناسایی و به دست قانون سپرده شوند” ضمن تأکید بر حفظ وحدت و انسجام مردم منطقه، اظهار امیدواری کردند عاملان این جنایت افشا گردند._DSC0128

به گزارش پایگاه خبری دفتر امام جمعه اهل سنت آزادشهر، مولانا گرگیج که این هفته مهمان ویژه مراسم نماز جمعه (23 آذر 97) روستای رضاآباد شهرستان رامیان بودند در بخشی از اظهارات شان با اشاره به شهادت مولوی عبدالغفور جمالزهی بیان داشتند: امیدواریم هرچه زودتر عاملان جنایت ” قتل مولوی عبدالغفور رخشانی” مشخص شوند، همان طور که آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان هم روز گذشته بر این مسئله تاکید نمودند.

عالم برجسته اهل سنت کشور تأکید کردند: ما دو مسئله را خواستاریم، نخست این که هیچ فرد بی گناهی مظنون شناخته نشود که مورد اذیت و آزار قرار گیرد و خواسته دوم ما این است که جنایتکاران هرچه سریع تر شناسایی و به دست قانون سپرده شوند.

مدیر دارالعلوم فاروقیه گالیکش افزودند: هر چه زودتر می بایست خانواده و مقتدیان آن مرحوم و همچنین جامعه اسلامی استان باید از این آشفتگی خارج شوند و ابهامات در خصوص شهادت مولوی عبدالغفور رفع شود و ما نیز دعا می کنیم ان شاء الله عاملان این جنایت رسوا گردند.

خطیب جمعه اهل سنت آزادشهر ضمن تأکید بر اتحاد و انسجام مردم منطقه خطاب به آنان خاطرنشان ساختند: شما در منطقه بسیار مساعدی ساکن هستید و جمعیت چشمگیری را نیز تشکیل می دهید لذا با اتحاد و انسجام این نمازجمعه را باشکوه برپا دارید.

* از دکتر ابراهیمی و دکتر فاضل بخاطر کلنگ زنی مرکز سلامت رضاآباد تشکر می کنیم

مولانا گرگیج در ادامه ی سخنان شان با اشاره به کلنگ زنی مرکز سلامت رضا آباد و حومه در هفته جاری گفتند: در هفته جاری مرکز سلامت روستای رضاآباد و مناطق مجاور کلنگ زنی شد که از تلاش های بی وقفه دکتر ابراهیمی نماینده محترم مردم منطقه و دکتر فاضل رییس دانشگاه علوم پزشکی استان قدردانی می کنیم که به فکر این منطقه محروم بودند.

ایشان در ادامه افزودند: ان شاء الله این مرکز درمانی به زودی راه اندازی شود تا مردم به راحتی بتوانند مشکلات بهداشتی و درمانی خود را بدون دغدغه در همین مکان حل کنند؛ انتظار داریم فاصله زیادی میان کلنگ زنی و افتتاح این مرکز ایجاد نشود و هرچه زودتر شاهد ثمره این کلنگ زنی باشیم.

Print Friendly

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/gorgij/public_html/wp-includes/class-wp-comment-query.php on line 405

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*