Warning: Declaration of tie_mega_menu_walker::start_el(&$output, $item, $depth, $args) should be compatible with Walker_Nav_Menu::start_el(&$output, $item, $depth = 0, $args = Array, $id = 0) in /home/gorgij/public_html/wp-content/themes/my-sahifa/functions/theme-functions.php on line 1966
مولانا گرگیج حملات تروریستی سریلانکا را محکوم کردند - پایگاه اطلاع رسانی دفتر مولانا گرگیج

مولانا گرگیج حملات تروریستی سریلانکا را محکوم کردند

مولانا محمدحسین گرگیج ضمن اظهار تأسف از حملات تروریستی هفته جاری به چند کلیسا در سریلانکا هرگونه تعرض به اماکن مذهبی و عبادت گاه ها را به شدت محکوم کردند._DSC0033

به گزارش پایگاه خبری دفتر شیخ التفسیر مولانا گرگیج، ایشان در مراسم نمازجمعه ( 6 اردیبهشت 98) شهرستان آزادشهر با اشاره به وقوع حملات تروریستی در سریلانکا تصریح کردند: هنگامی که حملات تروریستی نیوزلند رخ داد بنده به سران دنیا هشدار دادم ادیان، اقوام و مذاهب را به جان یکدیگر نیندازند که منجر به مصیبت بزرگی می شود.

امام جمعه اهل سنت شهرستان آزادشهر افزودند: ما همان گونه که از حملات تروریستی نیوزلند که مسلمانان به رگبار بسته شدند اظهار تأسف کردیم نسبت به حملات تروریستی سریلانکا نیز افسوس خوردیم و از چنین حملات ناجوانمردانه ای در دنیا بشریت متأسفیم.

عالم سرشناس اهل سنت کشور ضمن محکومیت حملات تروریستی سریلانکا اظهار داشتند: از نظر ما و تمامی انسان های آزاد اندیش حملات تروریستی سریلانکا محکوم است، هرگونه تعرض به اماکن مذهبی شنیع و محکوم است و امنیت یکی از اساسی ترین نیازهای جامعه محسوب می شود.

*از خدمات نیروهای امنیتی و اطلاعاتی تقدیر و تشکر می شود

مولانا گرگیج در ادامه با توجه به “هفته وزارت اطلاعات” ضمن تبریک این مناسبت به نیروهای امنیتی گفتند: از خدمات نیروهای امنیتی و اطلاعاتی تشکر می شود که امنیت کشور را بدون در نظر گرفتن قشر و مذهب حفظ کرده اند و همه اقوام و مذاهب در کشور امنیت دارند؛ حتی در یک کشور اسلامی می بایست یک ذمی امنیت داشته باشد زیرا حقوق همه در کشور یکسان است.

استاد تفسیر دارالعلوم فاروقیه گالیکش خاطرنشان ساختند: ما باید از جان، مال، ناموس، حیثیت و عقیده تمامی شهروندان پاسداری کنیم، یکی از دلایل حملات تروریستی سریلانکا ضعف و بی توجهی نیروهای امنیتی و اطلاعاتی بود که منجر به چنین حملات و تلفاتی شد لذا عملکرد نیروهای امنیتی در راستای پایداری امنیت کشور ستودنی است.

*دادستانی کشور حساب های بانکی مسدود شده افراد شاخص را باز کند

عضو مجمع فقهی اهل سنت کشور در بخش دیگری از سخنان شان از مسدود شدن حساب های بانکی افراد شاخص برای کمک به سیل زدگان انتقاد کردند و بیان داشتند: پس از وقوع سیل در برخی مناطق کشور به درخواست مردم برخی افراد شاخص جهت کمک به مردم آسیب دیده شماره حساب هایی را بدین منظور اختصاص دادند که چند روز پس از آن توسط دادستانی کل کشور مسدود شد.

مولانا گرگیج خطاب به دادستان کل کشور گفتند: این افراد قصد انجام عمل خیر و کمک رسانی دارند و هرگز خیانت نمی کنند زیرا این مبالغ متعلق به اموال عمومی هستند، چندین بار اعتراض کردیم ولی بی نتیجه ماند لذا بنده از دادستانی کل کشور می خواهم حساب های بلوکه را مجددا باز کند تا همه در عمل خیر و کمک به خسارت دیدگان سهیم باشیم.

ایشان در پایان تأکید کردند: عزیزان مسئول نباید مانع کمک رسانی مردم شوند، کسانی که حساب های شخصی خود را جهت کمک به سیل زدگان اختصاص داده اند احساس مسئولیت نسبت به آن دارند زیرا این مبالغ جزو اموال شخصی آنان نیست پس حساب بانکی آنان هر چه سریع تر باز شود تا هر طور که صلاح می دانند این کمک ها را به دست نیازمندان برسانند.

Print Friendly

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/gorgij/public_html/wp-includes/class-wp-comment-query.php on line 405

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*