Warning: Declaration of tie_mega_menu_walker::start_el(&$output, $item, $depth, $args) should be compatible with Walker_Nav_Menu::start_el(&$output, $item, $depth = 0, $args = Array, $id = 0) in /home/gorgij/public_html/wp-content/themes/my-sahifa/functions/theme-functions.php on line 1966
انتقاد مولانا گرگیج نسبت به تیراندازی های خودسرانه برخی مأموران انتظامی در سیستان و بلوچستان - پایگاه اطلاع رسانی دفتر مولانا گرگیج

انتقاد مولانا گرگیج نسبت به تیراندازی های خودسرانه برخی مأموران انتظامی در سیستان و بلوچستان

مولانا محمدحسین گرگیج با انتقاد از تیراندازی های خودسرانه برخی از نیروهای انتظامی در سیستان و بلوچستان که موجب کشتار چندین شهروند شده است از مسئولین خواستند جلوی مأمورانی که بی ضابطه اقدام به تیراندازی می کنند را بگیرند.photo_۲۰۱۹-۰۵-۳۱_۱۳-۵۲-۳۹

به گزارش پایگاه خبری دفتر شیخ التفسیر مولانا گرگیج ایشان در فرازی از خطبه های این هفته (10 خرداد 98) گفتند: چند روزی است شاهد برگزاری تجمعات اعتراضی نسبت به کشتار جوانان بلوچ و همچنین برخورد با حاملان گازوییل در مناطقی از سیستان و بلوچستان هستیم که مولانا عبدالحمید نیز تأکید کردند از تجمعات خودداری شود و با گفتمان مشکلات را دنبال کنیم.

مدیر دارالعلوم فاروقیه گالیکش افزودند: علماء و ریش سفیدان باید با مسئولین در خصوص اتفاقات اخیر گفتگو کنند و مانع ایجاد نا امنی در منطقه شوند، ما باید صدای مردم را بشنویم و دولت نیز درصدد رفع مشکلات معیشتی شهروندان باشد.

خطیب جمعه اهل سنت آزادشهر با انتقاد از تیراندازی های خودسرانه برخی مأموران انتظامی تصریح کردند: مأموران انتظامی نباید خودسرانه به سمت شهروندانی که گواهینامه ندارند و یا برای معیشت، گازوییل حمل می کنند تیراندازی داشته باشند و آنان را به قتل رسانند زیرا این امر موجب ناامنی می شود و برخی نیز از این نوع نا امنی ها سود می برند.

عالم برجسته اهل سنت کشور در پایان این بخش تأکید کردند: باید از شلیک های های بی ضابطه مأموران جلوگیری شود و تیراندازی ها باید در چهار چوب قانون و معیارهایی که برای آنان تعریف شده است صورت گیرد.

* راه آزادسازی قدس در گرو اقدامات عملی مسلمانان است

مولانا گرگیج در بخش دیگری از اظهارات شان با تأکید بر ضرورت وحدت، تنها راه آزادسازی مسجد اقصی را اتحاد و انسجام مسلمانان دانستند و از سران کشورهای اسلامی خواستند تا وارد مراحل عملی آزادسازی مسجد اقصی شوند.

ایشان با اشاره به روز جهانی قدس گفتند: بنده به سران کشورهای اسلامی هشدار می دهم اگر نسبت به مسئله فلسطین بی تفاوت باشید و سکوت اختیار کنید خداوند حکومتی که در اختیارتان هست را از شما خواهد گرفت و خوار و ذلیل می گردید.

عضو مجمع فقهی اهل سنت کشور در ادامه به راهکارهای عملی در خصوص آزادسازی قدس اشاره کردند و خاطرنشان ساختند: مسلمانان و سران کشورهای اسلامی جهت آزادسازی قدس وارد فاز عملی شوند، نخست این که تمامی کشورهای اسلامی می بایست بودجه ای برای آزادسازی قدس کنار بگذارند.

امام جمعه اهل سنت آزادشهر افزودند: پیشنهاد دوم بنده این است ارتش مجهز اسلامی و یکدست و متحد جهت رویارویی با رژیم صهیونیستی و هم پیمانانش تشکیل گردد، سومین راهکار بستن سفارت خانه های امریکا در کشورهای اسلامی و اخراج کارداران آن است و همچنین سفیران خود را از امریکا فراخوانند و کنسولگری های خود را ببندند.

مولانا گرگیج خاطرنشان ساختند: مذاکره دیگر در زمینه آزادسازی قدس سودی ندارد و باید به مقابله با رژیم صهیونیستی و هم دستانش برخیزیم تا بار دیگر قدس شریف به آغوش جهان اسلام بازگردد.

امام جمعه اهل سنت شهرستان آزادشهر در بخش دیگری از سخنان شان ترور علمای دینی و ائمه جمعه را محکوم کردند.

عالم سرشناس اهل سنت کشور در پایان از عموم مردم خواستند که برای رؤیت هلال ماه شوال تلاش کنند و گفتند: اگر رؤیت هلال ماه شوال قطعی شد نماز عید را برگزار خواهیم کرد.

Print Friendly

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/gorgij/public_html/wp-includes/class-wp-comment-query.php on line 405

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*