Warning: Declaration of tie_mega_menu_walker::start_el(&$output, $item, $depth, $args) should be compatible with Walker_Nav_Menu::start_el(&$output, $item, $depth = 0, $args = Array, $id = 0) in /home/gorgij/public_html/wp-content/themes/my-sahifa/functions/theme-functions.php on line 1966
پیام مولانا گرگیج برای همایش ختم صحیح بخاری دارالعلوم مکی - پایگاه اطلاع رسانی دفتر مولانا گرگیج

پیام مولانا گرگیج برای همایش ختم صحیح بخاری دارالعلوم مکی

شیخ التفسیر مولانا محمدحسین گرگیج که بار دیگر موفق به شرکت در همایش فارغ التحصیلی طلاب دارالعلوم مکی زاهدان نشده بودند مرقومه ای به مناسبت این مراسم منتشر کردند که توسط مجری مورد اشاره قرار گرفت.photo_2017-04-25_16-08-25

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه اهل سنت آزادشهر متن کامل این پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی
با سلام و درود فراوان خدمت حضار گرامی اعم از اساتید، طلاب و حفاظ کلام الله المجید به خصوص فارغ التحصیلان دوره حدیث و حضرت شیخ الاسلام مولانا عبدالحمید (حفظه الله) و عرض تبریک و تهنیت به فارغ التحصیلان، حفاظ عزیز و سایر برگزار کنندگان همایش ختم صحیح بخاری دارالعلوم مکی.

اگر چه اینجانب حضور فیزیکی در جمع مبارکتان ندارم اما روح و روانم در جمع شما سروران گرامی هست، مرحبا به حضور پرشورتان و درود فراوان بر شما که با مال و جان از باورهای دینی و عقیدتی خویش پاسداری می نمایید.
همان گونه که شما عزیزان، حافظ مرزهای میهن تان هستید از مرزهای عقیده و مسلک خویش نیز پاسبانی دارید، در واقع این حضور پرشور شما شرکت در رفراندوم عقیدتی و آری گفتن به کتاب و سنت، شیخ الاسلام مولانا عبدالحمید و مسجد مکی می باشد.
حضور گرمتان موجب دلگرمی خادمان دین و در رأس آنان حضرت شیخ الاسلام مولانا عبدالحمید هست و در واقع مصداق آیه شریفه (هُوَ الَّذِي أَيَّدَكَ بِنَصْرِهِ وَبِالْمُؤْمِنِينَ) می باشد.

در خاتمه یادآور می شوم بنده در اکثر همایش های فارغ التحصیلی استان سیستان و بلوچستان دعوت شدم اما متاسفانه به دلیل بروز مشکلاتی موفق به شرکت در این جلسات معنوی نشدم که از این بابت پوزش می طلبم.

بارک الله فیکم (مولانا )محمدحسین گرگیج- امام جمعه اهل سنت آزادشهر و مدیر دارالعلوم فاروقیه گالیکش (استان گلستان)
5 اردیبهشت 96

گفتنی ست بیست و ششمین همایش ختم صحیح بخاری طلاب دارالعلوم مکی زاهدان لحظاتی پیش با دعای مخلصانه شیخ الاسلام مولانا عبدالحمید به کار خود پایان داد.

 

Print Friendly

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/gorgij/public_html/wp-includes/class-wp-comment-query.php on line 405

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*