Warning: Declaration of tie_mega_menu_walker::start_el(&$output, $item, $depth, $args) should be compatible with Walker_Nav_Menu::start_el(&$output, $item, $depth = 0, $args = Array, $id = 0) in /home/gorgij/public_html/wp-content/themes/my-sahifa/functions/theme-functions.php on line 1966
افتتاحیه بیست و نهمین دوره ترجمه و تفسیر دارالعلوم فاروقیه گالیکش - پایگاه اطلاع رسانی دفتر مولانا گرگیج

افتتاحیه بیست و نهمین دوره ترجمه و تفسیر دارالعلوم فاروقیه گالیکش

نشست مقدماتی بیست و نهمین دوره ترجمه و تفسیر دارالعلوم فاروقیه گالیکش صبح امروز با حضور جمع کثیری از مشتاقان علوم قرآنی برگزار شد.photo_2017-04-29_23-25-47

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر شیخ التفسیر مولانا گرگیج، صبح امروز شنبه (9اردیبهشت 96) مراسم افتتاحیه بیست و نهمین دوره ترجمه و تفسیر دارالعلوم فاروقیه گالیکش با تلاوتی آیاتی از کلام الله مجید و سخنرانی شیخ التفسیر مولانا گرگیج انجام شد.

شیخ التفسیر مولانا گرگیج در این مراسم ضمن عرض خیر مقدم و خوش آمدگویی به شرکت کنندگان این دوره، طی سخنانی کوتاه با تاکید بر اهمیت فراگیری علوم قرآنی اظهار داشتند: خداوند قرآن را برای پند و اندرز نازل کرده است که هر انسانی می بایست به اندازه توانش از آن بهره مند شود.

ایشان در ادامه افزودند: علماء و بزرگان دین برای تفسیر و بیان کلام الهی مشقت های فراوانی را متحمل شدند لذا یکی از وظایف مهم طلاب علوم دینی فراگیری و تبیین تفسیر قرآن کریم است.

شایان ذکر است کلاس های ترجمه و تفسیر مولانا گرگیج به روش استاد ایشان شیخ التفسیر مولانا عبدالغنی جاجروی (رحمه الله) تدریس می شود که همواره با استقبال گسترده طلاب، فرهنگیان و علاقه مندان به علوم قرآنی از سراسر کشور همراه است.

بیست و نهمین دوره ترجمه و تفسیر دارالعلوم فاروقیه گالیکش صبح فردا (10 اردیبهشت 96) به طور رسمی آغاز به کار می کند.

گفته می شود تمامی امکانات رفاهی از قبیل اسکان و خوراک در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد و همچنین به طلابی که دوره حدیث و حد نصاب خارجه دروس حوزوی را گذرانده باشند پس از اتمام دو دورۀ این کلاس ها سند اجازه تفسیر اهدا می شود.

Print Friendly

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/gorgij/public_html/wp-includes/class-wp-comment-query.php on line 405

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*